Don't let me get carried away
Home    Info    Ask
About: twenty five. Syracuse, New York. You ain't gotta be rich but fuck that, how we gonna get around your bus pass? Fo' I put this pussy on your mustache, can you afford me? My niggas breadwinners, never corny. Ambition makes me so horny. Not the fussin' and the frontin', if you got nuttin', baby boy, you betta "Git Up, Git Out and get somethin" Shit!. I like a, lot of P-rada, Alize and vodka. Late nights, candlelight, then I tear the cock up. Get it up I put it down everytime it pop up, huh, I got to snap em, let it loose, then I knock ya, feel the juice, then I got ya. When you produce a rocka I let you meet momma and introduce you to poppa. My, coochie remains in a Gucci name. Never test my patience nigga, I'm high maintenance. High class, if you ain't rollin, bypass, if you ain't holdin, I dash, yo.

(Source: eatbloganddie, via danknewmemes)

buttholeos:

If anybody ur getting down n dirty with wants to keep u a secret u need to bail and then find some1 who makes ur pic their phone background because that’s what I’m talking about

(via love-dispute)

kinkykatn1ss:

This hoe wanna fight so I stole her look

kinkykatn1ss:

This hoe wanna fight so I stole her look

(via kashhj)

teenageiconophile:

*seduces the president so i can find out the truth about aliens*

(via opticaldelusion)

missslist:

Zaid Ghanem Haute Couture S/S 2014. The entire collection. Original images are from vogue.co.uk

give me the last dress or give me death 

(via chubby-bunnies)

tsundere-dragon:

Same

(Source: fistofsatan, via veechyoda)

(Source: delriodelano, via radotter)

ourfacessplitthecoast:

536-90-4399:

jupiterface:

super-galaxy-gurren-lagann:

just in case you somehow forgot how horrible the pro life movement is

HAHA YEAH FUCK THIS WORLD

IS THIS FUCKING REAL?????????????

This can’t be real omfg

ourfacessplitthecoast:

536-90-4399:

jupiterface:

super-galaxy-gurren-lagann:

just in case you somehow forgot how horrible the pro life movement is

HAHA YEAH FUCK THIS WORLD

IS THIS FUCKING REAL?????????????

This can’t be real omfg

(Source: iliketoeatsalamanders, via kashhj)

(Source: tiva3, via love-dispute)

bogleech:

gameraboy:

"A Sticky Situation" (1960) by Carl Barks

I like how advertising is literally still exactly as sexist as they’re joking about in this comic from 54 years ago.

(via love-dispute)

"The Elephant In The Room" theme by Becca Rucker. Powered by Tumblr. Install theme.